Allmän beskrivning av vår tjänst och verksamhet
Via våra sajter och mobilappar tillhandahåller vi speltjänster till kunder. Beroende på var kunden befinner sig och vilken spellicens vi har kan vi erbjuda olika spel (som casino, poker, oddsspel och/eller bingo).
Vi strävar efter att säkerställa digital tillgänglighet för alla våra användare. Vi strävar efter att kontinuerligt förbättra vår användarupplevelse och tillämpa relevant tillgänglighetsstandard i tillhandahållandet av vår tjänst.
Hur vi uppfyller tillgänglighetskraven
Vi har implementerat följande för att säkerställa att vår tjänst är tillgänglig för våra kunder:
Överensstämmelsestatus
Vi har gjort en tillgänglighetsbedömning och arbetar kontinuerligt med att identifiera områden som förbättrar tillgängligheten på våra sajter och mobilappar.
Sajterna (och deras mobilappar) har testats för överensstämmelse med de harmoniserade europeiska standardkraven för tillgänglighet för IKT-produkter och -tjänster (baserat på Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.2 och EN 301 549 v3.2.1) i juni 2025.
Testet gjordes med hjälp av ett urval sidor och genomfördes av Deloitte Digital. Använda testverktyg inkluderade Siteimprove, Google Lighthouse, MAUVE++, så väl som navigering med endast tangentbordet.
Tredjepartsinnehåll och -funktionalitet
Vi kan använda tredjepartsresurser som bäddar in innehåll på vår sajt, såsom direktsändningar, casino- och spelmoduler, eller widgets för oddsspel i realtid. När det är möjligt ser vi till att dessa överensstämmer med våra krav.
Beredning av detta utlåtande
Detta utlåtande granskades och uppdaterades senast den 28 juni 2025.
Feedback
Vi välkomnar din feedback av tillgängligheten för våra sajter och mobilappar. Kontakta oss om du stöter på några tillgänglighetsproblem, genom att mejla oss på accessibility@flutteruki.com.