Så här kontaktar du oss

Vi finns här för att hjälpa dig och det finns olika sätt för dig att kontakta oss.

Du kan kontakta oss när som helst via vår hjälp-bot (Stella), eller via datorklienten eller mobilappen.

Om Stella inte är tillgänglig eller om du inte har tillgång till ditt konto, kan du använda knappen 'Kontakta oss' i sektionen 'Hjälp' på vår webbsajt för att komma till formuläret 'Kontakta kundtjänst'.

Kontakta oss via hjälp-bot

Gå till sektionen 'Hjälp' på vår webbsajt. Om Stella är tillgänglig ser du en ikon med en grön pratbubbla i nedre högra hörnet av skärmen. För en bättre upplevelse rekommenderar vi att du loggar in på ditt konto innan du startar en chatt.

För att fråga Stella något väljer du den gröna pratbubblan eller knappen nedan:

Logga in

Om du fortfarande vill få kontakt med kundtjänst skriver du "I want to contact support", så hjälper hon dig att nå oss.

Kontakta oss via datorklient eller mobilapp

För att kontakta oss via datorklient eller mobilapp följer du stegen nedan:

  • Datorklient: Hjälp → Kontakta oss
  • Mobilapp: Hjälp → tryck på konto-ikonen → Kontakta oss

Vi erbjuder för närvarande inte telefonsupport, så det finns inget telefonnummer du kan nå oss på.

 

Feedback

Besvarade denna artikel dina frågor?

Relaterade hjälpartiklar