spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Felmeddelande: "Du är redan inloggad från annan dator..."

Du kan bara logga in på ditt konto från en enhet åt gången. Om du försöker logga in på en andra enhet eller plattform (vår webbsajt) kommer du att se ett meddelande att du redan är inloggad.

Hur löser jag problemet?

För vår mobilapp eller webbsajt - logga ut när din session är över:

Mobilapp (Android eller iOS)

  • Tryck på 'Konto' → 'Logga ut'

Webbsajt

  • Tryck på ditt användarnamn eller din profilikon uppe till höger och sedan på 'Logga ut'

Datorklient (Windows eller Mac)

Vår datorklient har inte längre ett utloggningsalternativ. Stäng programvaran så sker utloggningsprocessen automatiskt.

Om du fortfarande har problem med att få tillgång till ditt konto, kontakta oss.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?