spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Felmeddelande: "Du är redan inloggad från annan dator..."

Du kan bara logga in på ditt konto från en enhet åt gången. Om du försöker logga in på en annan enhet visas meddelandet "Du är redan inloggad från en annan dator...". Detsamma gäller för inloggning på andra plattformar. Våra tre plattformar är appen, webbsajten och datorklienten.

Vad orsakar detta problem?

Det är troligtvis ett avbrott i sessionen mellan vår programvara och servern.

  • Detta är vanligt när spelare är inloggade och förlorar anslutningen på grund av att servern startas om.
  • Det kan hända när vår programvara stängs ner innan du har slutfört utloggningsprocessen.

Hur löser jag problemet?

För vår app eller webbsajt, logga ut när din session är över:

Mobilapp (Android eller iOS)

  • Tryck på 'Konto' → 'Logga ut'

Webbsajt

  • Tryck på ditt användarnamn eller din profilikon uppe till höger och sedan på 'Logga ut'

Datorklient (Windows eller Mac)

Vår datorklient har inte längre ett utloggningsalternativ. När du stänger programvaran sker utloggningen automatiskt.

Om du fortfarande har problem med att få tillgång till ditt konto, kontakta oss.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?