Starta om vår programvara på samma enhet som du använde när spelet avbröts. Detta återställer ditt avbrutna snurr och slutför spelet.
Följ instruktionerna nedan beroende på vilken plattform du använder:
Rensa din webbläsares cache om du spelar på vår webbsajt eller iOS-app. Detta hjälper dem att lättare öppnas igen.
Du hittar stegen för felsökning via dessa länkar:
När det är klart, starta om vår programvara på samma enhet som du använde när spelet avbröts.
Rensa vår programvaras cache och försök starta om igen. Instruktioner för hur du gör det för varje plattform hittar du nedan:
Om problemet med spelet fortsätter, kontakta oss med följande information:
Vissa slots har automatiskt slutförande. Det innebär att vår programvara gör det åt dig.
Systemet avslutar ett snurr automatiskt 24 timmar efter att spelet avbrutits:
Du får pengarna på ditt konto när programvaran får en vinnande kombination.
Om ditt spel fortfarande är låst efter 24 timmar kan vi kontakta utvecklaren för att ta upp ditt ärende.
Kolla din spelhistorik för att se om ditt saldo ändrades. För mer information, se denna artikel.
När vår utvecklare bekräftar en vinst får du den på ditt konto.
Om du är en spelare i Italien, kontakta oss med spelinformationen. Vi tar bort spelet och återför pengarna som varit låsta till ditt konto.
Vi återbetalar inte avbrutna spel, i enlighet med vår företagspolicy.
Om våra utvecklare verifierar att ditt spel vann, kommer vi att kreditera vinsten till ditt konto.