Något som alla våra spelare måste göra är att verifiera sin ålder, identitet och adress genom att skicka dokument till oss. Det beror på att vi har licensansvar och juridiska ansvar.
Denna verifieringsprocess kallas 'Know Your Customer' (KYC). Det kan hända när som helst, inte bara vid registrering eller när du gör din första insättning.
KYC-verifiering hjälper oss att skydda spelare och skapa en säker miljö. Vi måste säkerställa att:
Sårbara personer, som minderåriga, inte får tillgång till våra tjänster.
Varje spelare har ett konto.
Vi minskar risken för bedrägerier eller dubbla konton.
En verklig person med en aktiv mejladress skapade kontot.
Vi har möjlighet att kontakta våra spelare om vi behöver det.
Precis som ett livecasino skulle be dig verifiera din identitet, kontrollerar även vi att våra spelare är dem de säger sig vara.
Vi använder elektroniska kontroller för att bekräfta våra spelares identitet och ålder, men vi kan inte verifiera 100% av våra spelare elektroniskt. I vissa fall måste vi se dina dokument för KYC-syften.
Beroende på land eller licens för registrering, kan vi godkänna olika dokument.
Vi accepterar följande:
Om du inte kan skicka något av ovanstående, accepterar vi även:
Skicka oss något av följande:
Om du inte innehar något av dessa dokument, skicka oss ett från listan nedan:
Säkerheten för dina uppgifter är en prioritet för oss. Vi följer reglerna för Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).
Innan du skickar dina dokument, kontrollera att:
För legitimationer måste vi se:
För adressbevis måste vi se:
Bilderna visar suddiga ansikten på grund av dataskydd. Dessa bilder är bara exempel. Kontrollera att ditt ansikte syns tydligt på dina kopior.
Bilderna visar suddiga ansikten på grund av dataskydd. Dessa bilder är bara exempel. Kontrollera att ditt ansikte syns tydligt på dina kopior.
Bilderna visar suddiga ansikten på grund av dataskydd. Dessa bilder är bara exempel. Kontrollera att ditt ansikte syns tydligt på dina kopior.
Vi kanske inte kan acceptera vissa dokument beroende på ditt land och din licens.
Identitetsbevis (legitimation)
Vi accepterar inte följande:
Bevis på adress (POA)
Vi accepterar inte följande:
Du kan skicka in dina dokument i något av följande format:
Baserat på din aktivitet kan vi behöva be dig om fler dokument. Det kan vara för att uppfylla regleringskrav eller för avancerad verifiering. Detta hjälper oss att skydda dig när du använder vår sajt.
Alla spelare behöver inte skicka fler dokument, men om det krävs kommer vi att be dig om de dokument vi behöver. I vissa fall kan det påverka din möjlighet att spela.
Kontrollera att din registrerade mejladress är uppdaterad så att vi kan kontakta dig snabbt.
SOW beskriver hur en spelare, eller deras familj, har förvärvat sina totala tillgångar.
Vi måste till exempel granska vilka aktiviteter som genererar eller bidrar till en spelares finansiella ställning och andra tillgångar.
Exempel på SOW:
Denna kontroll hjälper oss att förhindra penningtvätt på vår sajt och skydda spelare som en del av vår policy för ansvarsfullt spelande.
Vi ber endast om dokument som är specifika för ditt spelande. Vi accepterar följande:
Denna kontroll beskriver din omedelbara finansieringskälla, till exempel insättningsmetoden som du använde för att sätta in pengar på ditt konto hos oss.
Som en del i våra licenskrav och juridiska skyldigheter måste vi ha specifik information om våra spelare för att genomföra våra interna säkerhetskontroller.
Oavsett var du befinner dig måste vi alltid kontrollera att:
Om vi inte kan kontakta dig eller om du inte kan skicka in de dokument vi behöver, kan vi behöva begränsa ditt konto tills vi får den information vi behöver.
Vi vidtar alla åtgärder för att skydda sekretessen kring våra spelares identitet och annan känslig information som vi samlar in.
Vi har interna restriktioner för att skydda dina uppgifter.
Ingen har tillgång till denna information förutom spelaren själv eller såsom beskrivs i vår sekretesspolicy som du hittar på vår webbsajt.
All vår personal måste följa villkoren i sekretesspolicyn för att hålla spelaruppgifter konfidentiella. Denna skyldighet gäller även efter att en anställd har lämnat vår organisation. Vi investerar i den senaste säkerhetsteknologin för att skydda den data vi lagrar.