Anslutningsproblem: Fel 2/89

Felmeddelande 2/89 antyder att problemet har att göra med att en proxy-server används vid anslutning till vår programvara. Detta kan lösas genom att inaktivera proxy-inställningarna enligt instruktionerna nedan:

  1. Tryck på tangenterna Win + R samtidigt och skriv inetcpl.cpl och klicka sedan på OK
  2. Välj fliken Anslutningar.
  3. Välj LAN-inställningar
  4. Avmarkera Använd en proxy för ditt LAN...

Du hittar även detaljerade instruktioner för hur du inaktiverar dessa inställningar på hemsidan EnigmaSoft.

Om problemet kvarstår när du har gått igenom dessa steg, ber vi dig skicka en uppdaterad kopia av dina loggfiler till oss.

Förbehåll:
Vi tillhandahåller länkar till tredje parts webbplatser och produkter som en tjänst till våra spelare, och The Stars Group varken förespråkar eller ansvarar för användning av dessa produkter eller webbplatser som är helt oberoende av The Stars Group. All information och alla produkter som nämns används på egen risk och eget bevåg.

Feedback

Besvarade denna artikel dina frågor?

Relaterade hjälpartiklar