spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Instruktioner för inloggning via SMS - Verifiera, uppdatera eller ta bort ditt mobilnummer

Vi kan skicka textmeddelanden (SMS) till spelare i över 50 länder.

Våra SMS kan handla om:

  • Marknadsföring
    • Specialerbjudanden som exklusiva bonusar och frirullar för spelare som har verifierat sina mobilnummer.
  • Kontosäkerhet
    • Om du har glömt din PIN eller förlorat tillgång till din RSA-dosa kan vi skicka en kod till din mobil. Du kan även aktivera funktionen 'SMS-verifiering'. Om vi upptäcker misstänkt aktivitet på ditt konto kan vi då förhindra att transaktioner med riktiga pengar sker.

För att få våra textmeddelanden måste du först registrera och verifiera ditt mobilnummer. Logga in på ditt konto och följ instruktionerna nedan (beroende på vilken enhet du använder).

Om du någonsin behöver uppdatera eller ta bort ditt mobilnummer så gör du det från samma meny.

För att registrera och verifiera ditt mobilnummer:

  • Webbsajt: Stars-kontouppgifter → Telefon → Verifiera SMS
  • Datorklient: Inställningar → Kontouppgifter → Telefon → Verifiera SMS
  • Mobilapp: Konto → Personuppgifter → Telefonnummer → Verifiera SMS

Lägg till ditt mobilnummer och tryck på 'Spara'.

Vi kommer att skicka ett SMS med en kod. Ange koden i fönstret Verifieringskod, och tryck på 'Verifiera'.

För att uppdatera ditt mobilnummer:

  • Webbsajt: Stars-kontouppgifter → Telefon
  • Datorklient: Inställningar → Kontouppgifter → Telefon
  • Mobilapp: Konto → Personuppgifter → Telefonnummer → Ändra

Uppdatera sedan ditt tidigare verifierade nummer och tryck på 'Tillämpa'.

För att välja bort SMS

  • Webbsajt: Stars-kontouppgifter → Telefon
  • Datorklient: Inställningar → Kontouppgifter → Telefon
  • Mobilapp: Konto → Personuppgifter → Telefonnummer

Ta sedan bort ditt mobilnummer och tryck på 'Tillämpa'.

Hur fungerar inloggningsverifiering via SMS?

Om du har aktiverat inloggningsverifiering via SMS och vi upptäcker något som verkar misstänkt, meddelar vi dig via SMS och stänger av dina transaktioner för riktiga pengar. Du kan fortfarande spela i turneringar som du redan har anmält dig till. Men du kan inte göra insättningar, uttag eller överföringar av riktiga pengar, anmäla dig till turneringar eller spela i cash games. Du kommer inte heller att kunna ändra inloggningsinställningar eller andra känsliga kontouppgifter.

Vi tar bort dessa restriktioner när du har gett oss koden som skickats till dig via SMS.

Det går endast att registrera ett mobilnummer på ett konto, oavsett licens.

Du kan läsa mer om detta och alla våra säkerhetsfunktioner här.

Vad ska jag göra om jag inte får koden?
  1. Skriv in ditt nummer utan "+" eller nollor framför.
  2. Välj land och kod från rullgardinsmenyn.
  3. Ta bort din signatur från slutet av ditt SMS.
  4. Kontakta din mobiloperatör för att kontrollera om det finns några begränsningar.
  5. Om du har överfört ditt mobilnummer från en leverantör till en annan måste du registrera och verifiera ett annat nummer.
    För att registrera ditt telefonnummer, gå till:
    • Inställningar → Kontouppgifter → Telefon

Om du fortfarande inte kan verifiera ditt mobilnummer, kontakta oss med informationen nedan:

  1. Namn på mobiloperatör
  2. Är ditt nummer ett kontantkort?
  3. Har ditt mobilnummer överförts?
  4. Hur många siffror ska det vara i ett mobilnummer i ditt land?

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?