Om du har problem med lobbyn, ser en röd felsida, problem med grafiken, eller problem med att ladda, rekommenderar vi att du rensar cachen för appen och lobbyn från vår programvara.
Följ instruktionerna nedan för att göra detta, beroende på vilket operativsystem du använder:
Starta om din dator för att slutföra processen.
Denna process involverar att radera filer från din programvara och webbläsare. Du bör därför spara en kopia av din anteckningsfil eftersom den kommer att raderas under denna process. Filen heter 'notes.user.xml' (där 'user' är ditt användarnamn) och den finns endast om du har sparat anteckningar om andra spelare vid pokerborden.
Om du vill spara en kopia av filen börjar du med instruktionerna från steg 1. Annars går du till steg 2, och när du är klar startar du om din dator.
Steg 1: Spara en kopia av spelaranteckningar
Om du inte ser Bibliotek-mappen:
Detta kommer att visa Bibliotek-mappen i Finder så du kan söka efter filen..
När du har hittat anteckningsfilen sparar du en kopia av den i en annan mapp.
Steg 2: Rensa användarinställningar för appen
Öppna sedan webbläsaren Safari och följ dessa steg:
Cache-mappen heter 'XCW' och du hittar den under ~/Library/Caches. För att rensa din cache från vår programvara, flytta mappen 'XCW' till papperskorgen.
Steg 3: Återställa sparade anteckningar
Öppna vår programvara och gå till:
Stäng vår programvara och kopiera tillbaka filen med anteckningar till mappen. Acceptera om du får frågan om du vill skriva över filer.
Starta om din dator för att slutföra processen.