Loggfiler från vår programvara noterar allt som görs i vår app.
Om du upplever problem med vår programvara eller ditt konto, ber vi dig skicka oss loggfilerna. Vi kan granska dem för felmeddelanden eller indikatorer på vad som skapar problemet.
Loggfilerna skrivs över efter 48 timmar så skicka dem till oss så snart du kan.
Starta vår programvara (du behöver inte logga in). Från lobbyn, välj:
Hjälp → Loggfiler (skriv in ditt användarnamn och viktiga detaljer) → SKICKA LOGGFILER.
Då skickas loggfilerna och din förklaring till oss automatiskt.
Skicka dina loggfiler med andra bilagor
Om du vill inkludera andra bilagor (som skärmdumpar) och skicka dem tillsammans med dina loggfiler kan du göra detta manuellt. Öppna lobbyn och välj:
Hjälp → Loggfiler → ZIP & SPARA
Spara filen på ditt skrivbord (du måste kanske navigera till den eftersom standardplatsen är inställningsmappen). Du kan skicka oss loggfilerna via vår programvara eller webbsajt.
Och om jag inte kan öppna programvaran?
Försök köra vår programvara i minst 3-4 minuter och låt den försöka ansluta. Även om det kommer felmeddelanden ber vi dig hålla programmet öppet några minuter till.
När du väntat tillräckligt länge, följ stegen för det operativsystem du använder:
Skicka loggfilerna till oss via vår programvara eller webbsajt. Ta med användarnamn och viktig information.
Kolla denna video för steg för steg- instruktioner.
Skicka loggfilerna till oss via vår programvara eller webbsajt. Ta med användarnamn och viktig information.
Om du använder vår mobilapp, välj alternativet nedan:
Då skickas filerna till oss automatiskt.
När vi har tagit emot och granskat filerna, kan vi ge dig den hjälp du behöver.