spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Skicka loggfiler från vår programvara

Loggfiler från vår programvara noterar allt som görs i vår app.

Om du upplever problem med vår programvara eller ditt konto, ber vi dig skicka oss loggfilerna. Vi kan granska dem för felmeddelanden eller indikatorer på vad som skapar problemet.

Loggfilerna skrivs över efter 48 timmar så skicka dem till oss så snart du kan.

Datorklient (Windows eller Mac)

Starta vår programvara (du behöver inte logga in). Från lobbyn, välj:

Hjälp → Loggfiler (skriv in ditt användarnamn och viktiga detaljer) → SKICKA LOGGFILER.

Då skickas loggfilerna och din förklaring till oss automatiskt.

Skicka dina loggfiler med andra bilagor

Om du vill inkludera andra bilagor (som skärmdumpar) och skicka dem tillsammans med dina loggfiler kan du göra detta manuellt. Öppna lobbyn och välj:

Hjälp → Loggfiler → ZIP & SPARA

Spara filen på ditt skrivbord (du måste kanske navigera till den eftersom standardplatsen är inställningsmappen). Du kan skicka oss loggfilerna via vår programvara eller webbsajt.

Och om jag inte kan öppna programvaran?

Försök köra vår programvara i minst 3-4 minuter och låt den försöka ansluta. Även om det kommer felmeddelanden ber vi dig hålla programmet öppet några minuter till.

När du väntat tillräckligt länge, följ stegen för det operativsystem du använder:

Windows
  1. Håll nere Windows-tangenten och 'R' samtidigt
  2. Skriv eller kopiera/klistra in texten nedan i rutan som visas och tryck på 'Enter':
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Hitta och öppna mappen för vår programvara.
  4. Hitta alla filer som slutar på .log.0 eller .log.1.
  5. Dra dessa filer till ditt skrivbord för enkel åtkomst.

Skicka loggfilerna till oss via vår programvara eller webbsajt. Ta med användarnamn och viktig information.

Kolla denna video för steg för steg- instruktioner.

Mac OS X
  1. Öppna Finder, och i menyraden längst upp trycker du på 'Gå' och sedan 'Gå till mapp'.
  2. Skriv eller kopiera/klistra in texten nedan i rutan som visas och tryck på 'Enter':
    ~/Library/Logs
  3. Hitta och öppna mappen för vår programvara.
  4. Hitta alla filer som slutar på .log.0 eller .log.1.
  5. Dra dessa filer till ditt skrivbord för enkel åtkomst.

Skicka loggfilerna till oss via vår programvara eller webbsajt. Ta med användarnamn och viktig information.

Om du använder vår mobilapp, välj alternativet nedan:

Mobilapp (Android eller iOS)
  1. Starta appen på din enhet och logga in. Om du inte kan logga in följer du steg 2, annars går du vidare till steg 3.
  2. Stäng inloggningsfönstret genom att trycka på 'X' högst upp till höger.
  3. Klicka på konto-ikonen för att få upp kontopanelen.
  4. Välj 'Hjälp' och sedan 'Skicka loggfiler till kundtjänst'.
  5. Skriv in användarnamn och viktig information.
  6. Tryck på 'SKICKA LOGGFILER'.

Då skickas filerna till oss automatiskt.

När vi har tagit emot och granskat filerna, kan vi ge dig den hjälp du behöver.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?