Problem med programvara - Kistor öppnas inte

Här är några förslag på hur du kan öppna dina kistor:

  • Logga ut från ditt konto, stäng din programvara och logga in igen efter några minuter.
  • Testa att använda en av våra andra plattformar (mobilapp eller datorklient) om dessa är tillgängliga och du inte redan har försökt.

Om dessa steg inte fungerar, logga in på vår webbsajt för att se dina kistor. Kontrollera att din webbläsares 'Zoom' är minst 100%.

Om problemet kvarstår ber vi dig kontakta oss via vår datorklient, mobilapp eller webbsajt med så mycket av följande information som möjligt:

  • Vilket säkerhetsprogram du har installerat (t.ex. AVG AntiVirus, Norton Security Deluxe, F-Secure SAFE, etc.).
  • Bekräfta om problemet uppstår när du loggar in på vår webbsajt och försöker öppna en kista (vi rekommenderar att du använder Chrome).

En skärmdump som visar vad som händer när du försöker öppna en kista hjälper oss också. Du hittar en illustrerad guide på take-a-screenshot.org (inte tillgänglig på alla språk).

Slutligen, om du använder vår datorklient eller mobilapp, skicka oss dina loggfiler (inkludera ditt användarnamn och all information om varför du skickar loggfilerna):

  • Datorklient: Hjälp → Loggfiler → SKICKA LOGGFILER
  • Mobilapp: Tryck på konto-ikonen och sedan: Hjälp → Skicka loggfiler till kundtjänst → SKICKA LOGGFILER

Det är viktigt att du gör detta så fort som möjligt eftersom filerna skrivs över efter 48 timmar.

Friskrivning:
Vi tillhandahåller länkar till tredje parts sajter och produkter som en tjänst till våra spelare. The Stars Group varken förespråkar eller ansvarar för användning av dessa produkter eller sajter, som är helt oberoende av The Stars Group. All information och alla produkter som nämns används på egen risk och eget bevåg.

Feedback

Besvarade denna artikel dina frågor?

Relaterade hjälpartiklar