spelpausspelgransersjalvest
break
24 tim paus
pokercasinosports
pokercasinosports

Rapportera problem med programvara, tekniska fel eller felmeddelanden

Vi vill att du ska få spela igen så fort som möjligt. Du kan hjälpa oss genom att skicka in informationen nedan till vår kundtjänst.

  • En skärmdump som visar problemet du upplever.
  • En kopia av loggfilerna från vår programvara.
  • En beskrivning av problemet.

Se informationen nedan för hjälp med hur du tar en skärmdump:

Ta en skärmdump

Öppna fönstret där du har problem. Följ sedan stegen beroende på din enhets operativsystem:

Windows
  1. Tryck på tangenterna 'Windows' + 'Print Screen' samtidigt.
  2. Skärmen blir mörk en kort stund för att visa att du har tagit en skärmdump.
  3. Din skärmdump sparas automatiskt till denna mapp: Bilder → Skärmbilder

För andra sätt att ta en skärmdump och mer information, besök webbsidan WikiHow.

Mac
  • Tryck på 'Command' + 'Shift' + '3' samtidigt.
  • Bilden sparas på ditt skrivbord.

Du hittar en guide till hur du tar en skärmdump här på Apples webbsajt

Android

För de flesta Android-enheter, följ dessa instruktioner:

  • Håll nere både 'power'-knappen och knappen för att minska volym samtidigt i ett par sekunder.
  • En kort animation visar att du har tagit en skärmdump.

Du kan hitta alla skärmdumpar genom att öppna foto-appen och gå till:

  • Bibliotek → Skärmbilder

Instruktionerna kan variera beroende på enhet, men de borde likna de vi har gett ovan. Om du behöver mer hjälp, kontakta tillverkaren av din enhet.

Du kan också gå till Googles supportsajt för mer information.

iOS

Instruktionerna beror på vilken enhet och modell du använder. Du hittar stegen på Apples webbsajt:

Hämta loggfiler

Loggfiler från vår programvara noterar allt som görs i vår app. Vi kan granska dem för felmeddelanden eller indikatorer på vad som skapar problemet.

Systemet skriver över loggfilerna efter 48 timmar så skicka dem till oss så snart du kan.

Datorklient (Windows eller Mac)

Starta vår programvara. (Du behöver inte logga in.) Från lobbyn, välj:

Hjälp → Loggfiler (skriv in ditt användarnamn och alla detaljer) → SKICKA LOGGFILER.

Då skickas loggfilerna och din förklaring till oss automatiskt.

Skicka dina loggfiler med andra bilagor

Du kan inkludera andra bilagor, som skärmdumpar, och skicka dem tillsammans med dina loggfiler. För att göra detta, öppna lobbyn och välj:

Hjälp → Loggfiler → ZIP & SPARA

Spara filen på din dator. Standardplatsen är inställningsmappen, så kontrollera att du sparar den på skrivbordet.

Och om jag inte kan öppna programvaran?

Försök köra vår programvara i minst 3-4 minuter och låt den försöka ansluta. Även om det kommer felmeddelanden ber vi dig hålla programmet öppet några minuter till.

När du väntat tillräckligt länge, följ stegen för det operativsystem du använder:

Windows
  1. Tryck på Windows-tangenten och 'R' samtidigt
  2. Skriv eller kopiera/klistra in texten nedan i rutan som visas. Tryck 'Enter':
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Hitta och öppna mappen för vår programvara.
  4. Hitta alla filer som slutar på .log.0 eller .log.1.
  5. Dra dessa filer till ditt skrivbord för enkel åtkomst.

Kolla denna video för steg för steg- instruktioner.

Mac OS X
  1. Öppna Finder. På menyraden längst upp trycker du på 'Gå' och sedan 'Gå till mapp'.
  2. Skriv eller kopiera/klistra in texten nedan i rutan och tryck på 'Enter':
    ~/Library/Logs
  3. Hitta och öppna mappen för vår programvara.
  4. Hitta alla filer som slutar på .log.0 eller .log.1.
  5. Dra dessa filer till ditt skrivbord för enkel åtkomst.

Om du använder vår mobilapp, välj alternativet nedan:

Mobilapp (Android eller iOS)
  1. Starta appen på din enhet och logga in. Om du inte kan logga in följer du steg 2, annars går du vidare till steg 3.
  2. Stäng inloggningsfönstret genom att trycka på 'X' högst upp till höger.
  3. Klicka på konto-ikonen för att få upp kontopanelen.
  4. Välj 'Hjälp' och sedan 'Skicka loggfiler till kundtjänst'.
  5. Skriv in ditt användarnamn och information.
  6. Tryck på 'SKICKA LOGGFILER'.

Då skickas filerna till oss automatiskt.

Om du inte kan öppna vår mobilapp går det inte att skicka oss dina loggfiler. Du kan fortfarande skicka oss en skärmdump och annan information.

Hur skickar jag denna information?

Loggfilerna skickas automatiskt till oss om du kan öppna vår programvara och väljer 'SKICKA LOGGFILER'. Inkludera användarnamn och information.

Hur skickar jag loggfiler, skärmdumpar eller annan information manuellt?

Vi godtar loggfiler i komprimerat format, vilket är en fil som slutar med .zip. Om du vill komprimera filer men är osäker på hur, kan du gå till Microsofts webbsajt för hjälp.

När du har zippat loggfilerna skickar du dem till oss med resten av informationen. Du kan göra detta via chatten på vår datorklient, mobilapp eller webbsajt.

Friskrivning:
Vi tillhandahåller länkar till tredje parts sajter och produkter som en tjänst till våra spelare. The Stars Group varken förespråkar eller ansvarar för användning av dessa produkter eller sajter, som är helt oberoende av The Stars Group. All information och alla produkter som nämns används på egen risk och eget bevåg.

Tyckte du att den här artikeln hjälpte dig?


Hittar du inte det du söker?