Vi vill att du ska få spela igen så fort som möjligt. Du kan hjälpa oss genom att skicka in informationen nedan till vår kundtjänst.
Se informationen nedan för hjälp med hur du tar en skärmdump:
Öppna fönstret där du har problem. Följ sedan stegen beroende på din enhets operativsystem:
För andra sätt att ta en skärmdump och mer information, besök webbsidan WikiHow.
Du hittar en guide till hur du tar en skärmdump här på Apples webbsajt
För de flesta Android-enheter, följ dessa instruktioner:
Du kan hitta alla skärmdumpar genom att öppna foto-appen och gå till:
Instruktionerna kan variera beroende på enhet, men de borde likna de vi har gett ovan. Om du behöver mer hjälp, kontakta tillverkaren av din enhet.
Du kan också gå till Googles supportsajt för mer information.
Loggfiler från vår programvara noterar allt som görs i vår app. Vi kan granska dem för felmeddelanden eller indikatorer på vad som skapar problemet.
Systemet skriver över loggfilerna efter 48 timmar så skicka dem till oss så snart du kan.
Starta vår programvara. (Du behöver inte logga in.) Från lobbyn, välj:
Hjälp → Loggfiler (skriv in ditt användarnamn och alla detaljer) → SKICKA LOGGFILER.
Då skickas loggfilerna och din förklaring till oss automatiskt.
Skicka dina loggfiler med andra bilagor
Du kan inkludera andra bilagor, som skärmdumpar, och skicka dem tillsammans med dina loggfiler. För att göra detta, öppna lobbyn och välj:
Hjälp → Loggfiler → ZIP & SPARA
Spara filen på din dator. Standardplatsen är inställningsmappen, så kontrollera att du sparar den på skrivbordet.
Och om jag inte kan öppna programvaran?
Försök köra vår programvara i minst 3-4 minuter och låt den försöka ansluta. Även om det kommer felmeddelanden ber vi dig hålla programmet öppet några minuter till.
När du väntat tillräckligt länge, följ stegen för det operativsystem du använder:
Kolla denna video för steg för steg- instruktioner.
Om du använder vår mobilapp, välj alternativet nedan:
Då skickas filerna till oss automatiskt.
Om du inte kan öppna vår mobilapp går det inte att skicka oss dina loggfiler. Du kan fortfarande skicka oss en skärmdump och annan information.
Loggfilerna skickas automatiskt till oss om du kan öppna vår programvara och väljer 'SKICKA LOGGFILER'. Inkludera användarnamn och information.
Hur skickar jag loggfiler, skärmdumpar eller annan information manuellt?
Vi godtar loggfiler i komprimerat format, vilket är en fil som slutar med .zip. Om du vill komprimera filer men är osäker på hur, kan du gå till Microsofts webbsajt för hjälp.
När du har zippat loggfilerna skickar du dem till oss med resten av informationen. Du kan göra detta via chatten på vår datorklient, mobilapp eller webbsajt.
Friskrivning:
Vi tillhandahåller länkar till tredje parts sajter och produkter som en tjänst till våra spelare. The Stars Group varken förespråkar eller ansvarar för användning av dessa produkter eller sajter, som är helt oberoende av The Stars Group. All information och alla produkter som nämns används på egen risk och eget bevåg.