Om du ser ett felmeddelande eller får problem när du använder vår programvara ber vi dig att kontakta oss.
Att dela det du ser i en helskärmsbild till vår kundtjänst kan hjälpa oss att identifiera och lösa problemet.
Det är bäst att skicka oss en obeskuren bild som visar hela skärmen.
Välj ett alternativ, beroende på din enhets operativsystem:
Vi rekommenderar Skärmklippverktyget (Snipping Tool) för skärmbilder:
Kolla in Microsofts hemsida för mer information om Skärmklippverktyget.
Du hittar illustrerade guider här:
Hur tar jag en skärmbild?
Instruktioner för hur du tar en skärmbild kan variera beroende på enhet och version av operativsystem. De vanligaste metoderna är:
Eller
När du tar skärmbilden kommer en animation att visas som bekräftelse.
Om dessa instruktioner inte fungerar, se din enhets användarmanual. Den bör innehålla information om hur du tar en skärmbild. Annars finns det en guide på sidan Take-a-Screenshot (ej tillgänglig på alla språk):
www.take-a-screenshot.org/android.html
Var hittar jag skärmbilden?
Det vanligaste på Android-enheter är att skärmbilder sparas i mappen 'Skärmbilder'.
Öppna Galleri eller filhanteraren och leta efter mappen 'Skärmbilder'. Google Foto sparar skärmbilder i mappen 'Kamera' på vissa enheter.
Om du har problem med att ta eller hitta en skärmbilder, gå till tillverkarens supportsida för hjälp:
http://support.google.com/android/answer/3094742
Du kan skicka oss en skärmbild via chatten från vår programvara eller webbsajt. Inkludera all extra information som kan hjälpa till att klargöra det exakta problemet.
Friskrivning:
Vi tillhandahåller länkar till tredje parts sajter och produkter som en tjänst till våra spelare. The Stars Group varken förespråkar eller ansvarar för användning av dessa produkter eller sajter, som är helt oberoende av The Stars Group. All information och alla produkter som nämns används på egen risk och eget bevåg.